شرکت لنوو اعلام کرد گوشی پرچمدار جدید خود، Z۵s را ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) به صورت رسمی معرفی می‌کند.

پرچمدار جدید لنوو ۱۸ دسامبر معرفی می‌‎شود

به گزارش گروه اقتصادس قدس آنلاین، لنوو بالاخره تاریخ معرفی رسمی پرچمدار جدید خود، Z۵s را تعیین کرد. این گوشی هوشمند قرار است ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) در پکن پایتحتچین رونمایی شود. شرکت لنوو این تاریخ را به صورت رسمی با اشتراک چند پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به صورت رسمی معرفی و تاریخ اعلام شده قبلی  یعنی ۶ دسامبر را به طور کامل رد کرد.

این پوسترها چیز خاصی از این گوشی‌ افشا نمی‌کنند و فقط یک پیش زمینه از لنوو Z۵s را به نمایش می‌گذارند. پوسترهای تبلیغاتی نشان می‌دهند باید انتظار یک گوشی پرسرعت و با ظاهری شبیه به هوآوی P۲۰ Pro، ماژول دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی این گوشی داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات کمی که در فضای مجازی از لنوو Z۵s قرار دارد، این گوشی با نمایشگر ۶.۳۹ اینچی تولید خواهد شد که به احتمال زیاد دارای یک بریدگی هم خواهد بود و یک باتری به ظرفیت ۳۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که تا به حال تأیید شده‌اند. اگر هم بخواهیم مشخصات این گوشی را با لنوو Z۵ Pro مقایسه کنیم، Z۵s می‌تواند به Snapdragon ۷۱۰ و یا حتی Snapdragon ۸۴۵ باشد. شایعات پیش از این خبر از استفاده این گوشی از تراشه پردازش Snapdragon ۸۵۵ می‌دادند اما این دستگاه قرار است زودتر از زمانی معرفی شود که کوآلکام این پردازنده را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.